zondag 11 december 2011

zegeningen


Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden
Maar toch was het pas afgelopen
maandag dat het huis hier zich
vulde met oooh's en aaah's en
"dat was precies wat ik wilde hebben"
Heerlijk die drie blije gezichtjes.

Het was wel de week van de kadootjes
want ik kreeg een heerlijk pakket
binnen van byMieKk omdat ik de give
away won. Wat een verwennerij.

Ik heb de haakkatoen al geprobeerd.
Ik zal morgen het ienieminie
poppendekentje laten zien
dat ik ervan haakte!

En we kregen ook zomaar
dit leuke kastje. En ik twijfel nog:
zo laten of lichtblauw verven?


Fijne week!

En kijk bij Anki voor de andere blessing tellers!

4 opmerkingen:

  1. Mooi die eerste foto, geeft goed de 'oh en ah'-sfeer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kastje…
    ik zeg, de kwast erover
    dan wordt ie nog leuker!
    Fijne nieuwe week maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij twijfel zou ik de kast zo laten, verven kan altijd nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blessings en wat een gaaf kastje. Ik zou hem ook verven!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails