zondag 4 december 2011

counting my blessing





Deze week was ik blij ...

dat mijn adventkalender in
de smaak valt bij de kinderen
(foto's volgen)

dat dit alweer de laatste Sinterklaasweek is
(morgen pakjesavond en ik
zal blij zijn als ik mijn eigen,
minder stuiterige, kinderen weer terug heb).

met een gezellig uitstapje
naar de kinderboerderij
waar de kinderen even hun
energie kwijt konden
en wij weer konden opladen ;-)

Oh ja, en een leuke winterjas
voor boevemans uit de 1 euro
bak van de kringloop (van Gsus!)

Klik op het plaatje voor de
hele lijst met deelnemers op Anki's blog

 Fijne volgende week!

6 opmerkingen:

  1. Wat 'n heerlijke foto's en wat een geluk, die jas! Fijne nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk hè, Sinterklaas...maar ook fijn als de rust weer terug komt in huis!
    En wat goed, een echte Gsus van 1 eurootje :-)

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vierden vanmiddag sinterklaas en zie, ineens hebben we weer rustige kinderen. Ik wens het jullie ook toe :-)

    Wat een heerlijke foto's van blije kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, hier ook twee stuiterballetjes in huis! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne, rustige, zenuwenvrije week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails