dinsdag 20 december 2011

tricot buit




Een tijdje geleden bestelde ik een verrassingsdoos
jongenstricot bij Michas Stoffecke.
Gisteren kwam de doos en kreeg ik deze prachtige
stofjes. Ze zijn goedgekeurd door de kinderen en
de eerste bestellingen zijn al binnen voor shirts, pyjama's
enzo. De doodskoppen zou ik zelf
niet gekozen hebben, maar ala
Ik bestelde ook nog een verrassingspakket boordstof
en ook die is geweldig: mooie kwaliteit, mooie kleuren.

RUILVOORSTEL
Wie lijkt het leuk om eens een tricotruil te doen?
Ik houd vaak stukken over maar om nou
twee keer dezelfde trui te maken ...
En uit een stukje van 50 x 50 cm kan
je vaak al een voorpand knippen.
Bij voldoende animo, zet ik
er eentje op in het nieuwe jaar.

Fijne dag!
En bedankt voor de felicitaties!

12 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes.
    Enkel de doodskopjes zin niet echt mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Emma en Mona, de mijne ook niet. De kinderen vinden het helaas wel helemaal geweldig dus er zullen toch wel een paar shirtjes komen, vrees ik. Of ondergoedsetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de doodskopjes erg leuk, mijn jongens zouden het stoer vinden!
    En als je zo'n tricotruil op gaat zetten dan doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pff, Ik kan niet zo goed met tricot werken... misschien moet ik dat eerst eens leren. Ik heb nog grijs tricot met kleine witte stippies liggen, dus als je geïnteresseerd bent: laat het weten!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! De krokodillen bestelde ik ook bij fabriccity, maar in andere kleuren, maar in oranje vind ik ze ook super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stofjes! Zo'n ruil zie ik wel zitten. Die bedrukte tricot gebruik ik meestal alleen voor mouwen of panden en dan blijft er veel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En bedankt voor de tip van die prachtige winkel. Ik ga meteen ook zo'n zak bestellen. Had jij de jongensmix?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Ima, ik had de jongensmix, 6 meter voor 30 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Effie: Ben je tevreden van je bestelling bij Michas Stoffecke? Ik overweeg ook zo'n verrassingspakket, ik houd van verrassingen en wil in 2012 meer met tricot werken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil gerust meeruilen. Heb hier ook nog wat tricot liggen waar ik op uitgekeken ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Effie,
    Dat is leuk, ik heb dezelfde combi van kinderen als jij, alleen is mijn zoontje 2,5 en mijn meisjestweeling 4 maanden. Ik wil ook zo'n verrassingspakket tricot, het is nu alleen 7 meter voor 39,95. Had jij het tricot stippen en strepen pakket? En mijn Duits is niet zo goed, wat is boordstof in het Duits? Die wil ik ook! En natuurlijk wil ik ook wel met je ruilen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey,
    leuk idee zo'n verrassingspakket!
    En ik ruil ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails