dinsdag 7 september 2010

woordeloze woensdag

11 opmerkingen:

  1. Ze is lief en stoer tegelijk! Lief door de groene wangetje en haar gezichtje en stoer door die band in d'r haar. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je die zelf gemaakt? Prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuk popje!!! En nog bedankt voor je berichtje op mijn blog. Tuurlijk mag je het idee van de shirtjes 'af kijken'.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jemig wat een leuekrd zeg...heb je die zelf gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal. Wat ee leuke reacties. Ja, ik heb haar echt zelfgemaakt. Wel naar een bestaand patroon van de black apple doll. Ik maakte er al eerder een aantal (klik op pop in de labels).

    @ Moncherry, ik denk dat ik wel een poging ga wagen voor die tshirts. Ik vond ze heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De pop heeft inmiddels een nieuw huis. Een vriendinnetje van de meiden wil er graag voor zorgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails