vrijdag 3 september 2010

Uitslag give away

Zoals beloofd ...

Maar oh, wat had ik een drukke en leuke dag vandaag. Mijn nieuwe naaimachine opgehaald (en gratis lockmachine) opgehaald. Boevemans van school opgehaald, met de boevemeisjes naar het ziekenhuis voor buisjescontrole en daarna weer naar zwemles met boevemans en toen ..... mijn nieuwe Bernina proberen. Wat een geweldige machine. Alles wat me voorheen bloed, zweet en tranen kostte, lijkt bijna vanzelf te gaan. Ook tricot, joehoe. En manlief kwam kijken of het allemaal wel lukte, want hij hoorde niks. Nee, deze Bernina is ook nog eens muisstil. En mooie siersteken erop. Helemaal blij dus. Maar daar komen jullie niet voor natuurlijk ...
Dan nu echt de uitslag van de give away. De keycord, met holly hobbielapje en setje knopen gaan naar Adriana. Gefeliciteerd! De troostprijs (twee gehaakte bloemen) gaan naar Marion!
Dames veel plezier ermee en mail me even jullie adressen.

1 opmerking:

  1. Wat klinkt dat als een hele mooie machine! Heel veel plezier ermee. (ik wil ook een lockmachine....)
    Adriana, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails