zaterdag 10 april 2010

Prinsesseset


Gisteren maakte ik een prinsesseset. Laatst maakte ik er al eentje voor het vriendinnetje van een van de boevemeisjes. Nu eentje voor mijn eigen boevemeisje. Het bovenstukje is gemaakt naar het patroon Amelie van Farbenmix. Ik heb het achterpand doorgeknipt en alle zomen afbiest met biaisband. De achterkant sluit met een strik. De rok is gewoon een wijde rok met elastiek in de taille. En van dezelfde rok maakte ik er een sjaal bij. Sjiek niet?
Op de foto staat de eerstgeborene boevemeis maar de set is voor haar zusje. De eerstgeboren boevemeis is een spijkerbroekedraagster maar toch wil zij nu ook zo'n jurk. En het staat haar geweldig! Dus Effie maakt er nog een!

4 opmerkingen:

  1. Prinses Jasmijn van 1001 nachten?
    Move over!!!!
    Wat een prinsesje zeg, erg schattig en vooral erg mooi gemaakt.
    Stiekem een beetje jaloers op jullie kleding makende CreaBea's ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awwwww what a pretty princess she is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi zeg! Echt een prinses.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tanx dames, het bovenstukje van nr 2 is af nu de rok nog!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails