woensdag 14 april 2010

Het perfecte rokje dat maar niet perfect wil worden


Laatste blogde ik hier dat ik bezig was met het perfecte rokje. Even later moest ik echter hier melden dat het maar niet wilde lukken met dat rokje. Gelukkig schreven Dutch Apple en Uttemetut me moed in; dat ook zij het tornmesje regelmatig gebruiken en dat even wegleggen vaak helpt. Tanx dames. Ik heb hun wijze raad opgevolgd en ben me dus op iets anders gaan storten (Of eigenlijk 3 andere dingen...)

Maar vandaag alvast een preview van het rokje. Ik raakte overigens geinspireerd door dit rokje van Moodstreet.

Nu alleen de binnenvoering nog (grrrrrrrrrrrr) en dan is ie af!

4 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch rokje. Kan me goed voorstellen dat je hier inspiratie van krijgt.
    Leuke stofkeuze en hij ziet er al goed uit. Ik vind het al erg knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat helpt soms echt! Ik vind het rokje erg leuk geworden! Ennu... die binnenvoering komt ook wel goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superrrrrrrrrr uit!
    Die binnenvoering komt ook goed!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg...i have that chicken and hippo fabric, the chicken I bought from Japan...but I know it's european :). Where can I get that beautiful fabric online? would you know? :D. I LOOOOVE THE SKIRT, too :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails