zaterdag 2 maart 2013

kringloopvondst




 
 
 
Gisteren bracht ik weer eens aan bezoekje aan de kringloop.
Er zijn meer kringloopwinkels in mijn omgeving
maar deze is favoriet voor stofjes.
Ik moet er wel 15 minuutjes voor in de auto.
 
Maar ook gisteren werd ik weer goed beloond.
Ik vond dit grappige stofje met
Hollandse stadsgezichten
(ik blijf maar kijken maar
kan maar niet ontdekken of het echte
stadsgezichten zijn of imaginaire, jullie wel?)
 
Maar mijn aandacht werd eerst getrokken
door een andere groen stofje met
witte blaadjes. Het bleek ook nog
eens echt Dekoplus stof te zijn
(net zoals deze).
Helemaal blij dus.
 
Ik heb gisteren heerlijk gedanst
(al voelde ik me wel wat overdressed,
volgende keer gewoon in spijkerbroek
met shirt???)
 
Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Oh, zo'n toffe stofkes.....bij ons ligt dat niet hoor...:(
    Toffe vondsten ( en wat is nu een kwartiertje rijden!, ik deed ooit ne kringlooptoer door Nederlands Limburg.....nen helen dag rijden was dat, maar ZO plezant jong....vooral de kringwinkel BEST VAN BEST...in Best uiteraard was de moeite!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo over rommelmarkten en in kringloopwinkels struinen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaloers op die prachtige stoffen.Bij ons in de kringloop zijn er vaak wel mooie geborduurde lapjes (die dan in de patchworkdekens gaan) maar nooit zulke leuke dingen.


    En... overdressed dat bestaat niet.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails