maandag 18 maart 2013

een mouwloze urban hoodie

Ik ben zo toe aan de lente. Vandaag kan ik haar / hem al een beetje ruiken. Ik maakte al wat lentekleding voor de kinderen. Gisteren maakte ik een mouwloze versie van de urban hoodie. Ik had nog een restje rekbare knalgele badstof en een stukje mooie-maar-verschrikkelijk-om-te-stikken-tricot. Het was een experiment maar ik vind hem wel geslaagd. Ik veranderde niet aan het patroon. Het in elkaar zetten vroeg wel wat meer denkwerk. Deze is vooral bedoeld als snel-even-wat-warmers-aantrekken-trui. Je weet wel dat een van de kinderen straks roept: Mam, ik ga buiten spelen. En dat ik daar dan achteraan roep: Trek even wat warms aan. Voor de lente dus ♥

Er zitten nog geen knopen aan. Ik twijfel er een beetje aan. Ik kan hem ook zo laten. Wat zou jij doen?




12 opmerkingen:

  1. Effie, er gaat iets mis, ik kan je foto's niet zien.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh, wat gek.Ik zie ze wel. Ga ik uitzoeken. Bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  2. Ook ik zie geen foto's maar ben wel erg benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, nu wel :-) Leuke urban hoodie. Ik mis de knopen niet, hij is helemaal leuk zo!

      Verwijderen
  3. Wat ben jij toch heerlijk productief, leuk om mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke hoodie, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik heb dat voeringstofje in het groen en was me al aan het afvragen wat ik daar in hemelsnaam ooit mee ging doen, maar jij weet er wel weg mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooie combinatie. Ik heb dat stofje ook liggen en zag er enkel een rokje in voor mezelf, maar zo is het ook heel leuk. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. done! http://pandielleando.blogspot.com.es/2013/04/kcwc-dia-6.html

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails