dinsdag 17 mei 2011

... nog een recycle jurkje



Gisterenavond moest ik even achter de lockmachine  ... al had ik eigenlijk geen tijd en was het al laat. Maar het ontspant ook. Sommige van mijn blogcollega's zijn verslaafd aan de plofbroeken van Daan, zoals hier en hier te zien is. Ik heb een zwak voor de Sienna dress van Lil Blue Boo. Met de lockmachine, een of twee oude shirts en een goed idee, zit het zo in elkaar. 
Deze is gemaakt uit een XXL mannenshirt met bedrijfslogo maar de paarse tricot was goede kwaliteit. De print komt van een ander shirt. Beiden uit de 1 euro bak bij de kringloopwinkel. De foto's zijn erg donker, het jurkje moest vandaag gelijk aan naar school (en het was net bewolkt en regenachtig hier). Het model kijkt niet erg blij maar ja, verplicht op de foto om 8 uur 's ochtends. Tis wat die bloggende mama's.

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige post! Ik ben er bijna uit.

Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

  1. Deze is ook alweer zo leuk!

    En ik ben helemaal blij dat ik nu ook van deze leuke jurkjes kan gaan maken (al puilt de kast van Elke nu al uit ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails