donderdag 9 december 2010

rendieren met de boevemeisjes



Mijn twee kleine dametjes zijn toe aan een nieuwe uitdaging, zoals school. Maar het grootste deel van de week zijn ze thuis en dat betekent heel veel lol samen en .... boevestreken. Dus vandaag heb ik ze serieus aan het werk gezet. We hebben een deel van de tractaties voor de peuterspeelzaal al gemaakt en we hebben kerstversieringen gemaakt. Ik gebruikte het rendier van made by Joel en printte die uit op stevig papier (120 grams). De meisjes mochten met waterverf aan de gang en na het drogen knipte ik ze uit. We zijn er echt een tijdje mee zoet geweest. Voor boevemans ligt ook al een stapeltje gereed. Ze doen het ook goed als kerstkaarten en passen precies in een A6 envelop.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kunnen de meiden al netjes verven! Leuk idee voor kerstkaarten of versiering :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these reindeer! Beautifully painted! Thanks for showing me, and Happy Holidays!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails