zaterdag 4 januari 2014

beste wensen en goede voornemens

Dag allemaal, 
daar ben ik weer
het was hier heel rustig en met reden:
het was vakantie dus deden we rustig aan
maar ook weer niet want we veranderden de 
hele bovenverdieping. 

de meisjes wilden graag een eigen
kamer (ze sliepen samen op een kamer)
en dus gaf ik mijn naaikamer op en werd 
en gesleept en gesjouwd en kregen 
allerlei meubels een nieuwe bestemming.

resultaat twee tevreden meisjes
(al kost het alleen slapen nog
wel moeite)
Ik ben inmiddels ook happy
met mijn naaihoek op onze slaapkamer.

Natuurlijk wens ik jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar.
Ik startte twee jaar geleden met het goede voornemen
geen nieuwe kleding meer voor mezelf te kopen. Dat ging een jaar goed en dus
verlengde ik dat voornemen met een jaar. En ook afgelopen
jaar kocht ik niks nieuws (op sokken en ondergoed na).
En ook dit jaar ga ik gewoon verder.
Daarnaast wil ik nog wat gezonder gaan eten en
moeten de hardloopschoenen weer afgestoft worden.

En, hebben jullie nog goede voornemens?

En wat ik verder nog deed:

ik haalde leesvoer bij de kringloop
haakte een ripple stitch deken
sorteerde mijn dekens en
naaide een kussen van restjes

Wil je meer zien,
kijk dan even op Instagram
(via linkje in rechterzijbalk)




  

5 opmerkingen:

  1. Wat knap, koop je echt geen nieuwe kleding meer? Ook geen aanbiedingen?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, helemaal niks, ook geem aanbiedingen. ik maak het zelf of haal het uit de kringloopwinkel. gaat prima.

      Verwijderen
  2. wat een knus deken...ja nu zeg je wat, die hardloopschoenen...mijn voornemen van 2013 maar helaas zonder gevolg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dekentje!
    Mooi voornemen, ik zou er meer moeite mee hebben denk ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn goede voornemen voor 2014 (en 2015) :-)
    http://lifeisgoodfollowus.com/
    De beste wensen en nog gefeliciteerd met je meiden!
    groetjes Suzi

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails