dinsdag 22 oktober 2013

KCW day 2: een hesje

Toen ik net een naaimachine had wilde
ik een vestje naaien voor mijn lieve boevemans.
Ik had een patroon voor een vestje van borg
uit een naaiboekje voor beginners.
De borg bleek een te grote uitdaging voor mij
en mijn naaimachine.

De geknipte delen lagen al jaren in een tasje
in een hoek. Uit die delen kon ik nog
net dit hesje maken.

Weg tasje dat me steeds herinnerde aan mijn
eerste, niet zo geslaagde, poging om kinderkleding 
te maken.


One of the first things I wanted to sew
for my sweet little boy was a vest.
Unluckily the fabric was not at all
easy to sew.
All the cut out parts have been lying
in my sewing room for over 3 years now.
Time for some action: I used the parts to make 
this vest.
And gone is the bag that kept reminding
me of my not so  nice first sewing experience.







2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails