zondag 23 juni 2013

bedankjes voor de juffen 2013

De kinderen moeten nog twee weekjes naar school en dan zit dit schooljaar er weer op. Ik werk nog een weekje langer door en dan hebben we 5 (!!) weken lang samen vakantie. Een van de zegeningen van in het onderwijs werken ♥

Voor de juffen die weer een jaar lang de kinderen hebben gestimuleerd maakte ik alvast een klein kadootje. Ik deed dat op bijna dezelfde manier als vorig jaar. Vorig jaar gaf ik zakjes zaad. In de afgelopen weken werd dat bericht heel veel bekeken en de template bijna net zo vaak gedownload.

Dit jaar maakte in mini speldenkussentjes met een wikkel erbij met de tekst: Bedankt juf, dat je me hebt geprikkeld dit jaar.  De template (daar is vast een goed Nederlands woord voor ...) voor de wikkel kun je ook dit jaar weer downloaden.

Ik maakte al eerder grote speldenkussens. Deze voor de juffen zijn heel klein (10 x 10 cm), ze moesten wel in het zakje passen natuurlijk. De inspiratie kwam van hier. Zou elkedagzaterdag daar ook geïnspireerd zijn geraakt? Ze maakte in ieder geval laatst ook al prachtige mini speldenkussentjes.

Oh ja, en doe me een plezier ;-) Als je kinderen bij mijn kinderen op school zitten, wacht dan nog een jaartje met deze te gebruiken. 





21 opmerkingen:

  1. Hoi Effie, wat een superleuke cadeautjes, ook leuk voor niet-juffen! En leuk te weten waarvoor jij speldenkussentjes maakte, ik was al benieuwd :)
    En de inspiratielink van jou is nieuw voor mij, die zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, die speldenkussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je idee van vorig jaar op mijn eigen wijze gebruikt,voor dit jaar gaat me niet meer lukken maar hij is weer leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en orgineel!
    Hier ook over 2 weekjes vakantie dus ook druk bezig voor juf en meester!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk!!! en origineel! Was ik maar de juf van jouw kinderen:). Misschien zit er dit jaar ook zo'n creatieve geest bij mijn groep ouders.
    Groet Juf Linda, groep 3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de complimenten. Ik hoop het voor je en anders misschien iemand die dit idee gebruikt. Ik hoop dat het bij onze juffen ook in de smaak valt.

      Verwijderen
  6. hoe leuk, jammer , te laat gezien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk idee! Ik moest ook gelijk weer even de zaadjes bekijken, ook al zo leuk.
    (template=sjabloon ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor het idee. Heb net die van de zaadjes geprint, zodat mijn meiden het vanmiddag aan hun juffen kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gek op zulke, originele afscheidscadeautje voor de juffen, maar niet zo handig op de naaimachine....zijn ze ook te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, je mag me mailen effiemaakt apestaartje live punt nl

      Verwijderen
  10. Bedankt! Ik heb je gemaild hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails