woensdag 4 januari 2012

flat front pants



De meisjes zijn hard gegroeid en
kunnen nog wel wat broeken gebruiken.
Ik maakte al een stapeltje, waaronder
deze naar het patroon van Made.

De lap vond ik in de kringloop
en werd al dezelfde avond een broek.
Ik heb niet veel stofkennis maar ik gok
op chambray.

Broek sluit mooi aan bij mijn doelstelling
voor 2012: stoffen uit voorraad gebruiken
of stoffen uit de kringloop.

En voor mijzelf: kleding vinden (in kringloop)
of zelf maken.

Hebben jullie nog goede voornemens?

7 opmerkingen:

  1. heel leuk! welk maatje is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote verzamelzakken ... een must voor kids !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke broek!!
    Ik heb laatst ook diverse spijkerbroeken voor mezelf bij de kringloop gekocht voor maar 5 euro per stuk. Nog zo goed als nieuw, er hingen zelfs ook broeken met de kaartjes er nog aan. Je snapt soms niet wat mensen weg doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gelukt! die zakken zijn zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! & wat een goede voornemens. ook mijn voornemen voor 2012 is 'use what you have', eerst de schaar in de oude lapjes en recycleerbare kleding, en dan zien we wel weer verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je brengt me op een idee :-) Nog maar snel wat broekjes maken voor de kids.

    Ook ik gebruik vaak oude broeken van mijzelf om broekjes voor de kinderen van te maken. En ik heb nog zoveel stof liggen dat ik die eerst maar eens moet opmaken voordat ik weer wat koop..

    Succes met je voornemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kunnen de kids veel jaszakschatten zoeken

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails