maandag 17 oktober 2011

Counting my blessings



Deze week werd ik 39
Nog een jaartje thirty something
Ik genoot dus van kadootjes, tekeningen,
kaartjes, telefoontjes en bezoekjes.
En van heerlijk tekenen met de kinderen
met behulp van Ed Emberley,
met verse thee en letterkoekjes
Van een zoekgeraakte laptop
die toch weer opdook
Van geslaagde naaiprojecten
(ik zal morgen eens foto's maken)
en van het idee dat ik 2 jaar geleden
een naaimachine kreeg voor mijn verjaardag
en dat ik steeds vaker denk:
Helemaal niet gek, Effie.

Op naar een fijne volgende week
Herstvakantie voor de kinderen
en voor mij ook een beetje

Wil je meer blessings zien
kijk dan bij Anki en vind daar
ook een lijstje met blessings-tellers.

8 opmerkingen:

  1. Proficiat, geniet er maar van en nog vele creatieve jaren gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een late gelukkige verjaardag! Heel veel plezier met de nieuwe naaimachine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd! Wat een geweldig leuk roze figuurtje! Boek van Ed Emberley staat inmiddels op mijn verlanglijstje... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die letterkoekjes zijn zo leuk :-)
    En kom maar op met de foto's van je nieuwe creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!! Dat is zeker niet gek Effie! :-)
    Geniet maar lekker van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat tekenboek lijkt mij erg leuk!
    Een fijne herfstvakantie en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En inderdaad, heeeeeeelemaal niet gek!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails